Recenzja książki „Sklep internetowy od A do Z ” + 10% rabat dla czytelników eCommercowy.pl

0
2371

Stawiając pierwszy krok w handlu internetowym warto wcześniej pozyskać jak najwięcej informacji na ten temat.  Autorzy książki ?Sklep internetowy od A do Z? postanowili znacznie to ułatwić, oferując kompendium praktycznych informacji zarówno na temat zakładania sklepu internetowego, jak i każdego aspektu związanego z jego prowadzeniem. Już we wstępie możemy powiedzieć, że całkiem im się to udało. Książka została napisana pod redakcją Krzysztofa Bartnika – wieloletniego praktyka e-commerce, redaktora naczelnego eKomercyjnie.pl.

Autorzy, których jest kilka, postanowili rozłożyć na czynniki pierwsze cały proces zakładania sklepu internetowego ? w dokładny sposób opisali, co ważne jest w jego wyglądzie, funkcjonalnościach i treściach. Całość została napisana bardzo przystępnym językiem ? zero skomplikowanych wyrażeń, niejasnych sformułowań i niedopowiedzeń. Wszystko przedstawione w jasnej, przejrzystej formie.

Ważną częścią całej lektury okazał się opis różnego rodzaju prawnych aspektów prowadzenia biznesu. Autorzy wyraźnie wyszczególnili, na które z nich właściciel sklepu internetowego powinien zwrócić uwagę. Bardzo użyteczne informacje pojawiły się w przypadku omawiania umów z dostawcami i firmami kurierskimi, a także takich regulujących politykę reklamacji i zwrotów. Ogólnie ? dzięki lekturze można dowiedzieć się, co z prawnego punktu widzenia jest zalecane i wymagane, a co nie do końca pożądane.

Jak wiadomo samo założenie sklepu to dopiero początek przygody z handel w Internecie. Również to zostało zaznaczone w książce ? opisane zostały w związku z tym także sposoby prowadzenia i rozwoju sklepu. Jest to szereg praktycznych i przydatnych wskazówek.

Autorzy poświęcili cały dział na omówienie SEO, czyli pozycjonowania i promocji sklepu w wyszukiwarkach, a także jego optymalizacji. Najważniejsze aspekty zostały przedstawione bardzo klarownie tak aby czytelnik nie miał problemu z zrozumieniem treści.  Ważne jest też zwrócenie uwagi na to, jakie upodobania mają obecnie klienci, a także jakie trendy panują w prowadzeniu sklepu.

W książce oprócz teorii mamy liczne praktyczne przykłady. Cieszy to, że nie okazały się one całkowicie wyimaginowane ? każdy z nich opisywał realny sklep, możliwy do odwiedzenia i ?przeklikania? oraz realne sytuacje, w jakich się znalazł. Poświęcono dobre kilkadziesiąt stron na same przykłady, co z pewnością dodało całości wartości.

Podsumowując – ?Sklep internetowy od A do Z? to zdecydowanie najlepszy wybór dla osób pragnących rozpocząć swoją przygodę z e-commercem bądź też tych, którzy chcą zwiększyć efektywność swojego sklepu. Książka na pewno jest cennym źródłem użytecznych informacji opisanych przez osoby mające na co dzień styczność z problemami i wyzwaniami jakie stawia e-commerce.

Dla wszystkich czytelników eCommercowy mamy miłą niespodziankę w postaci 10% rabatu na zakup książki. Zamówienia można dokonać pod poniższym linkiem: Sklep internetowy od A do Z – sklep eKomercyjnie.plAby skorzystać z naszego rabatu należy w polu „kod rabatowy” wpisać hasło „ecommercowy”. Zdecydowanie polecamy zakup.

No votes yet.
Please wait...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here