Jak opinie użytkowników pozwalają zwiększyć sprzedaż?

0
2036

Podążając za badaniami firmy Jupiter, aż 77% klientów na całym świecie (a więc z pewnością również i z Polski) przed dokonaniem zakupu w sieci decyduje się na przejrzenie opinii dotyczących wybranego produktu. Mądrym rozwiązaniem byłoby zatem danie możliwości recenzowania produktów bezpośrednio na ich stronach w naszym sklepie. Pozwoli to klientom zaoszczędzić nieco czasu, jednocześnie zatrzymując ich na łamach naszego sklepu i zwiększając szansę, że dokonają zakupu właśnie w tym miejscu.

Warto wspomnieć, iż istnieje wiele sposobów na zademonstrowanie opinii użytkowników na stronach naszego sklepu. Jedną z nich jest wprowadzenie prostych komentarzy w formie tekstowej. Choć jest to najprostsza metoda, wydaje się być bardzo skuteczna.

Naturalnie rzecz biorąc, jeżeli posiadamy odpowiednie umiejętności, jesteśmy w stanie nieco uatrakcyjnić całe dodawanie komentarzy. Warto zastanowić się nad wprowadzeniem gwiazdek będących odzwierciedleniem zadowolenia klientów z danego produktu. Widząc maksymalną ilość gwiazdek klienci chętniej sięgną po dany produkt.

Idąc dalej zawsze można wprowadzić nieco bardziej profesjonalne recenzje produktów. Możemy umożliwić klientom ocenę atrakcyjności produktu, szybkości wysyłki, zgodności z opisem. To wszystko jednak wydaje się dość mało skuteczne – przede wszystkim dlatego, że klienci wolą napisać szybki komentarz, aniżeli spędzić mnóstwo czasu nad uzupełnianiem kolejnych pól formularza.

Jedno jest pewne – system komentarzy i opinii użytkowników na temat produktów może okazać się strzałem w dziesiątkę i jest z pewnością jedną z podstaw sklepów, które osiągnęły sukces na arenie Internetu. Zastanów się, czy Twojemu sklepowi również nie przydałby się taki system!

No votes yet.
Please wait...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here