Końcem września miał premierę kolejny spot Allegro z cyklu „Legendy Polskie”. Tym razem marka zabrała nas w podróż razem z Diablicą. Więcej o nowej produkcji i projekcie przeczytacie w naszym artykule.
Pamiętacie jaki pisaliśmy o marketingu narracyjnym? To właśnie storytelling, Allegro wykorzystuje do swojej promocji. Marka postanowiła odświeżyć ciągle żywe, ojczyste legendy w celu zbudowania swojego pozytywnego wizerunku w świecie cyfrowym.
Allegro do współpracy przy projekcie zaprosiło znanych polskich artystów, m.in. Tomasza Bagińskiego, Jerzego Stuhra czy Roberta Więckiewicza.
Oprócz krótkometrażowych filmów, marka wykreowała darmowe e-booki. Dla Allegro, sześciu współczesnych autorów napisało opowiadania inspirowane legendami. Stworzono również audiobooka we współpracy z Krystyną Jandą oraz Tomaszem Drabkiem.
Projekt „Legendy Polskie” miał swoją premierę 30 listopada 2015 r. Tego dnia Allegro zaprezentowało pierwszy spot „SMOK” w reżyserii Tomasza Bagińskiego oraz e-booka.
Więcej informacji o cyklu znajdziecie TUTAJ.
Prawie rok po opublikowaniu pierwszego materiału video, pojawiła się już czwarta produkcja. Tym razem Allegro stworzyło spot „Narodziny Diablicy”. Dramatyczna historia rozgrywa się przy dźwiękach piosenki „Aleja Gwiazd”. Cover wykonują młodzi artyści – Anna Karwan i Matheo.
Teledysk na You Tube zaledwie w ciągu 4 dni wyświetliło 308 146 osób! W sieci pojawiło się również wiele pozytywnych komentarzy. W ten sposób Allegro zwiększa świadomość swojej marki i buduje z nią pozytywne skojarzenia. Dzięki temu brand tworzy społeczność i zyskuje lojalnych odbiorców.
Wiemy, że nie możecie się doczekać. „Narodziny Diablicy” możecie zobaczyć TUTAJ.
A Wy, kiedy zacznie kreować swoją markę?
Natomiast jeśli myślicie o sprzedawaniu na Allegro, to przeczytajcie ten PORADNIK.