Jak poprawić jakość Obsługi Klienta w sklepie internetowym?

Jak poprawić jakość Obsługi Klienta w sklepie internetowym?

E-commerce, Platformy sklepów 1 komentarz do Jak poprawić jakość Obsługi Klienta w sklepie internetowym?

Profesjonalna i ekspercka Obsługa Klienta to podstawa sprzedającego sklepu internetowego. Dlatego platformy sklepowe odpowiadają na potrzeby swoich Klientów i tworzą nowatorskie rozwiązania. Należą do nich komunikatory do rozmów na żywo z e-konsumentami. Poznaj najlepsze patenty na rynku e-commerce i popraw jakość Obsługi Klienta w swoim e-sklepie!

Dlaczego warto zintegrować sklep internetowy z e-commerce chat?

Internauci cenią sobie miłą i ekspercką Obsługę Klienta w e-sklepie. To dzięki niej e-konsumenci nabierają zaufania do sprzedawcy online. Jednak często kontakt mailowy i telefoniczny nie wystarcza.

Wiele użytkowników mediów chce zapytać o ofertę, będąc na stronie sklepu internetowego. Niezawodnym narzędziem rozwiewającym wątpliwości odbiorców jest komunikator online.

Potencjalny Klient będzie mógł łatwo i szybko porozmawiać z Tobą na temat parametrów produktu, ceny i czasu dostawy czy procesu zwrotu oraz reklamacji.

Live chat na stronie sklepu zbuduje wiarygodność Twojego gotowego sklepu internetowego i pomoże Ci zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków!

Ponadto ułatwi Ci pracę, ponieważ będziesz mógł w łatwy sposób przekonać odbiorcę do finalizacji zamówienia. Poznasz również lepiej potrzeby swoich Klientów i będziesz mógł jeszcze bardziej spersonalizować ofertę.

Jaki komunikator wybrać do e-sklepu?

Na rynku jest wiele e-commerce chatów, jednak z nie wszystkimi możesz zintegrować swój gotowy sklep internetowy. Wszystko zależy od tego, co proponuje platforma sklepowa, na jakiej działasz.

Obecnie pod względem ilości live chatów, jedną z najbardziej konkurencyjnych ofert na rynku dysponuje Sky-Shop.pl. W tej platformie sklepowej możesz wybrać pomiędzy dwoma popularnymi systemami:

Oba rozwiązania możesz testować za darmo. W pierwszym z chatów okres próbny wynosi 30 dni, a w drugim 14. Sprawdź, który odpowiada Twoim potrzebom i podejmij decyzje! Bądź bliżej swoich Klientów!

W platformie sklepowej Sky-Shop.pl integracja z komunikatorami online jest bezpłatna.

Jak rozmawiać z Klientami przez live chat?

Pamiętaj, że posiadanie komunikatora online w gotowym sklepie internetowym to nie tylko korzyści. Niekiedy może przysparzać Ci to obowiązków.

W godzinach dostępności Obsługi Klienta, deklarowanych na stronie, powinieneś być cały czas obecny na live chacie. W innym przypadku odbiorcy będą odczuwać niepokój, a Twój e-sklep straci w ich oczach wiarygodność. Może to negatywnie wpłynąć na sprzedaż.

Zwróć również uwagę na sposób rozmowy z potencjalnymi Klientami. Ze względu na komunikowanie się z e-konsumentami na żywo online, możesz być bardziej bezpośredni. Jednak nie zwalnia Cię to z respektowania zasad kultury osobistej.

Chociaż, że w rozmowie przez komunikator liczę się szybkość odpowiadania, to musisz pamiętać o regułach pisowni i ortografii.

Bądź rzetelny! Utrzymuj wysokie standardy Obsługi Klienta! Wykorzystaj nowatorskie rozwiązania w e-commerce do ulepszania swojego gotowego sklepu internetowego!

1 Comment

  1. gość 8 września 2016 at 16:18

    Z tym LiveChatem w Sky-Shop to świeża sprawa. Zależało mi na tej integracji, bo moim zdaniem ten program jest lepszy niż Zopim. Jak tylko się zintegrowali, to od razu ja też zacząłem działać. W ogóle to oprogramowanie Sky-Shop jest fajną sprawą :)

Leave a comment

Back to Top