Bezpieczeństwo sklepu internetowego podnosi sprzedaż!

0
4450

Chcesz uniknąć zjawiska porzuconych koszyków w swoim sklepie internetowym i podnieść sprzedaż? Zadbaj o różnorodne metody płatności oraz bezpieczeństwo transakcji! Tak wynika z tegorocznego badania Związku Banków Polskich.

Spis treści:
Jak Twój klient chce płacić za zamówienie?
Co jest istotne dla Internauty w czasie zakupów online?
Czy dbając bezpieczeństwo e-sklepu unikniesz porzuconych koszyków?

1. Jak Twój klient chce płacić za zamówienie?


Większość ankietowanych wybiera płatność gotówką przy odbiorze za produkt. Sprzedawco, to bez wątpienia sygnał dla Ciebie! W Twoim gotowym sklepie internetowym powinna być możliwość zapłacenia za zamówienie kurierowi.

Kolejną popularną metodą płatności jest zrobienie przelewu w momencie zakupu przez bankowość elektroniczną. Klienci lubią znaleźć w e-sklepie logo swojego banku i z jego pomocą wysłać pieniądze. Tego rozwiązania również nie może zabraknąć w Twoim gotowym sklepie internetowym.

Wielu respondentów woli mieć natomiast duży wybór systemów płatności. Znaczy to, że niektórych konsumentów jest trudno zadowolić i w zależności od różnych czynników będą podejmować decyzje o metodzie płatności bezpośrednio w czasie procesu składania zamówienia. Dlatego zintegruj swój gotowy sklep internetowy chociażby z popularnym systemem Dotpay, który realizuje karty, przelewy internetowe czy płatności gotówką i telefonem.

Pamiętaj, że wiele metod płatności w Twoim sklepie internetowym wpłynie pozytywnie na jego wiarygodność oraz poczucie bezpieczeństwa klientów. Przełoży się to również na większe zyski.

2. Co jest istotne dla Internauty w czasie zakupów online?


Oczywiście, bezpieczeństwo! Klienci chcą wiedzieć, że ich pieniądze nie trafią w niepowołane ręce, a poufne informacje nie wypłyną na zewnątrz. Dlatego weryfikują dane do przelewu oraz zwracają uwagę, czy sklep internetowy posiada odpowiednie certyfikaty.

Wyniki badań ZBP pokrywają się z danymi Gemius Polska z kwietnia 2016 r. 29 % osób nie kupuje przez Internet, ponieważ obawia się o bezpieczeństwo płatności.

Źródło: https://www.gemius.pl/

Jest to spora grupa konsumentów, dlatego warto o niej pomyśleć i wpłynąć na jej przekonania. Aby zbudować wiarygodność Twojego gotowego sklepu internetowego w oczach takich odbiorców, powinieneś zatroszczyć się o szyfrowanie danych. Bezpieczeństwo transakcji w Twoim e-sklepie zapewni Certyfikat SSL. Konsumenci na pewno docenią odpowiadanie na ich potrzeby, co wpłynie pozytywnie na wyniki sprzedaży.

Na co jeszcze zwracają uwagę e-konsumenci? Ważna jest dla nich również szybkość realizacji płatności. To dla Ciebie dobra wiadomość. Twój klient chce, aby pieniądze błyskawicznie do Ciebie trafiły 🙂

Więcej na temat wyników badań ZBP przeczytasz TUTAJ.

3. Czy dbając bezpieczeństwo e-sklepu unikniesz porzuconych koszyków?


Niekoniecznie, ale będziesz bliżej celu! Niezrealizowane zamówienia mogą mieć różne przyczyny. Ponadto zjawisko porzuconych koszyków jest naturalne w każdym sklepie internetowym. Jednak powinieneś się starać, aby jego współczynnik był jak najmniejszy. Zadbanie o różnorodne metody płatności oraz bezpieczeństwo transakcji to ważne składowe sprzedającego sklepu internetowego.

Więcej na temat porzuconych koszyków przeczytasz TUTAJ.

No votes yet.
Please wait...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here