Paczkomaty InPost integrują się z platformą sklepów internetowych Sky-Shop.pl

Paczkomaty InPost integrują się z platformą sklepów internetowych Sky-Shop.pl

E-commerce Brak komentarzy do Paczkomaty InPost integrują się z platformą sklepów internetowych Sky-Shop.pl
Paczkomaty InPost lider wśród spedytorów na rodzimym rynku e-commerce poszerza swoje grono partnerów biznesowych. Właśnie została dokonana integracja spedytora z platformą sklepów internetowych Sky-Shop.pl.

Dwukierunkowa integracja Paczkomaty InPost – Sky-Shop.pl

Integracja jaką oferują Paczkomaty wraz z platformą sklepów Sky-Shop jest najlepszym rozwiązaniem jakie można zaproponować w integracji obu usług. Dzięki temu cały proces realizacji zamówień poprzez Paczkomaty odbywa się tylko i wyłącznie w panelu administracyjnym sklepu internetowego co skutecznie skraca czas obsługi zamówień. Dołożono także wszelkich starań aby integracja była stabilna i szybka w użytkowaniu.

Zalety integracji obu usług:

  • Darmowa dwukierunkowa integracja Sky-Shop – Paczkomaty InPost
  • Generowanie etykiet w formie A4 lub A6p
  • Obsługa Paczkomatów z poziomu panelu administracyjnego
  • Zamawianie kuriera z panelu administracyjnego
  • Wyświetlanie wyboru paczkomatu podczas składania zamówienia
  • Gwarantowana pomoc techniczna

ecom

 

Dodatkowe zalety synergii usług e-commerce

Integracja oferująca połączenie oprogramowania sklepów Sky-Shop wraz z innowacyjną formą dostawy jaką są Paczkomaty InPost niesie za sobą szereg korzyści dla e-sklepów. Jest to bardzo dobre narzędzie do promocji swojego sklepu internetowego ponieważ Paczkomaty zdominowały rynek e-commerce i każdy szanujący się sklep powinien posiadać w swojej ofercie możliwość wysyłki tą formą dostawy aby zdobywać coraz to nowszych klientów.

Klienci cenią swój czas dlatego też możliwość odbioru paczki w dowolnej dla nich porze i miejscu jest dzisiaj kluczowych aspektem rozwoju rynku ecommerce. Daje to także możliwość oferowania przez sklepy taniej dostawy lub nawet darmowej dostawy dzięki czemu można zdobyć nowych klientów. Według badań jedną z trzech kluczowych elementów na jakie patrzy klient podczas zakupu jest cena dostawy która niejednokrotnie, szczególnie w przypadku tanich produktów, ma decydujące znaczenie podczas zakupu. Warto o tym pamiętać aby nie pozostać w tyle ze swoim e-biznesem.

#Informacja prasowa

Leave a comment

Back to Top