Migracja sklepu z Shoplo na Sky-Shop – jak to zrobić?

0
367
migracja sklepu internetowego na sky-shop

17 sierpnia 2021 roku Shoper ogłosił, że przejmuje platformę sklepów internetowych Shoplo, na której działa w tej chwili kilka tysięcy sklepów. 

W konsekwencji wszystkie z nich będą musiały przenieść się na zupełnie nowe dla nich oprogramowanie.

Należysz do tej grupy? Migracja na oprogramowanie Shoper nie jest Twoją jedyną opcją. 

Dowiedz się, jak wygląda proces przeniesienia sklepu na Sky-Shop – jedną z najchętniej wybieranych platform e-commerce w Polsce.

Korzyści dla przenoszących sklep na Sky-Shop

Prowadzisz sklep internetowy na Shoplo lub dowolnym innym oprogramowaniu przez minimum pół roku? W Sky-Shop czeka na Ciebie specjalna oferta. 

Przenieś sklep i skorzystaj z:

  • 3 miesięcy abonamentu gratis,
  • wybranej skórki sklepu internetowego za 1 zł,
  • 50% zniżki na abonament przez cały rok.

Jedyny warunek to wykupienie abonamentu na rok. Aby skorzystać z oferty, skontaktuj się z nami na info@sky-shop.pl

A jeżeli masz wątpliwości co do tego, czy warto przenieść sklep na Sky-Shop, przetestuj platformę – bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań. Na przetestowanie wszystkich funkcji oprogramowania i aplikacji mobilnej masz aż 14 dni. 

Jak wygląda proces migracji sklepu na Sky-Shop?

Przede wszystkim – migracją zajmują się dostawcy oprogramowania. Ty musisz jedynie udostępnić niezbędne dane, co umożliwi przeniesienie sklepu. 

Ile to potrwa? Proces nie będzie ciągnąć się miesiącami. Sklep zostanie przeniesiony w 14 dni. 

Później zostanie Ci tylko dopracowanie sklepu, tak, aby w 100% spełnił on Twoje oczekiwania. 

Koszty nie będą dla Ciebie problemem. Migracja sklepu na Sky-Shop jest całkowicie darmowa. Jedyny warunek to wykupienie pakietu rocznego, który dla osób przenoszących sklep dostępny jest na preferencyjnych warunkach.

Jakie dane zostaną przeniesione?

Kluczowe w procesie migracji sklepu internetowego jest to, aby zachować możliwie jak najwięcej danych. Przenosząc sklep z Shoplo na Sky-Shop, możesz mieć pewność, że tak się stanie.

Przeniesione zostaną:

  • Domena sklepu.
  • Wszystkie produkty z pełnymi danymi: nazwą, ceną netto i brutto, zdjęcia, opisem, liczbą sztuk, masą, producentem, symbolami EAN, ISBN, kodem kreskowym oraz kategorią przypisaną do produktu.
  • Bazę klientów obejmującą ich dane (imię i nazwisko, adres, e-mail, telefon, adres firmy).
  • Strukturę kategorii.
  • Linki.
  • Konto Allegro.

Dlaczego Sky-Shop?

Sky-Shop to platforma e-commerce działająca w modelu SaaS – dokładnie tak, jak Shoper czy Shoplo. Możesz za jej pośrednictwem prowadzić sklep internetowy, ale także sprzedaż w innych kanałach – jak np. Allegro, eBay czy OLX.

Sky-Shop wyróżnia:

  • autorski, zaawansowany i ciągle rozwijany moduł integracji z hurtowniami,
  • dwukierunkowa integracja z Allegro i możliwość podłączenia wielu kont Allegro w każdym pakiecie abonamentowym, 
  • bramka płatności Sky-Pay (również dla osób prowadzących działalność nierejestrowaną) – brak prowizji, jeżeli zdecydujesz się korzystać z innej,
  • intuicyjny kreator szablonu,
  • możliwość edycji wszystkich szablonów – łącznie z gotowymi skórkami,
  • możliwość ustawienia godziny rozpoczęcia i zakończenia promocji,
  • nieograniczone wsparcie techniczne, dostęp do licznych materiałów edukacyjnych, a także zamkniętej grupy dla klientów na Facebooku.

Jesteś zainteresowany migracją sklepu na Sky-Shop? Odezwij się na info@sky-shop.pl już dziś!

Rating: 3.7/5. From 3 votes.
Please wait...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here