We wpisie na swojej oficjalnej stronie Facebookowej popularna sieć perfumerii Sephora poinformowała, że w sieci pojawił się właśnie jej oficjalny serwis internetowy. Wraz z jego startem właściciele zdecydowali się na wprowadzenie bardzo wielu atrakcyjnych ofert – osoby, które zakupią perfumy o wartości przekraczającej 230 zł otrzymają darmową dostawę. Każdy z kolei może liczyć na bezpłatne pakowanie na prezent oraz bezpłatne próbki (tych może być nawet pięć). Jak z kolei przedstawia się sam sklep?
Strona główna sklepu prezentuje się bardzo czytelnie i – po prostu – intuicyjnie, a jednocześnie atrakcyjnie. Od razu wiadomo, na jakie bonusy można liczyć kupując w sklepie, a jednocześnie które z produktów znajdują się w danej chwili w promocji. Plusem jest także szybki dostęp do wyszukiwarki, a także wygodny podział na kategorie.
Sama strona produktu jest bardzo czytelna – łatwo się na niej odnaleźć, szybko mając dostęp do zdjęcia, wersji danych perfum oraz opinii klientów na ich temat. Warto także zauważyć, że nie ma tu przesycenia wszelkiego rodzaju niepotrzebnymi dodatkami. Wszystko jest bardzo proste, czytelne, a przez to i atrakcyjne dla potencjalnego klienta.
Choć obecnie ciężko mówić na temat ewentualnego sukcesu sklepu internetowego Sephora, z pewnością ma on duże szanse na odnalezienie się na naszym rynku. A czy tak się stanie – okaże się, gdy już trochę w sieci pobędzie.