Serwis społecznościowy Facebook już 10 września bieżącego roku zamierza poszerzyć swoją ofertę dla klientów biznesowych, dając im możliwość skorzystania z nowych form reklamy i tak zwanych sponsorowanych artykułów.
Od tego dnia pojawi się możliwość przerobienia własnej strony społecznościowej w taki sposób, że zamiast jej zdjęcia w tle będzie umiejscowiony film video. Zwolennicy zdjęć w tle będą mogli uczynić z nich linki prowadzące do ich stron internetowych. Naturalnie rzecz biorąc opcje reklamy nie skończą się na samych stronach profilowych.
Będzie bowiem możliwość zamieszczania specjalnych jednostek reklamowych, zarówno między postami innych osób, jak i w prawej kolumnie całego serwisu. Pojawi się też coś dla zwolenników reklamy w sieciach mobilnych, a mianowicie reklama wyświetlana w wykazie najnowszych postów właśnie na telefonach i tabletach. W nowych rodzajach reklamy znajdą coś dla siebie również osoby organizujące różnego rodzaju wydarzenia, jak i te, które po prostu chcą budować wizerunek swojej marki.
Pełną listę zmian przejrzeć możecie w specjalnym przewodniku przygotowanym przez Facebooka: Facebook Studio PDF