Kalendarz akcji promocyjnych w sklepach internetowych 2018

Kalendarz akcji promocyjnych w sklepach internetowych 2018

E-commerce, Wydarzenia Brak komentarzy do Kalendarz akcji promocyjnych w sklepach internetowych 2018

Koniec każdego roku obfituje nie tylko w okazje do kupowania prezentów, ale także liczne obniżki cen. Kalendarz akcji promocyjnych w sklepach internetowych w 2018 roku pozwoli Ci przygotować się do zakupowego szaleństwa już teraz. Stwórz konkurencyjne oferty i daj sobie szansę na zwiększenie sprzedaży tuż przed świątecznym szaleństwem.

Harmonogram obniżek 2018

Dzisiejszy konsument nie tylko wie ile powinien zapłacić za wybrane produkty, ale także gdzie szukać promocji. Z utęsknieniem czekamy na wiosenne i jesienne wyprzedaże, a okazji do zaoszczędzenia niemałych kwot poszukujemy także w regularnych, szeroko zakrojonych akcjach promocyjnych. Niejednokrotnie to właśnie na czas promocji w wielu sklepach planujemy zakupy prezentów, sprzętu elektronicznego i zawartości garderoby. Zapoznaj się z jesiennym harmonogramem obniżek w 2018 roku, dzięki któremu przygotujesz ofertę, jakiej szukają konsumenci!

Black Friday 2018

Black Friday w 2018 roku wypada już 23 listopada. Obniżki cen czekają na klientów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Szeroki asortyment, jaki zostanie objęty promocją z pewnością sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Na długo wyczekiwany Czarny Piątek powinni przygotować się zarówno sprzedający – dbając o zatowarowanie, jak i klienci – rezerwując sobie wystarczająco dużą ilość czasu. Warto zaznaczyć, że na tych, którzy czują niedosyt po 23 listopada, czeka pełen okazji poniedziałek.

Cyber Monday 2018

Cyber Monday stanowi odpowiedź na ogromną popularność zbliżonego w formule Czarnego Piątku. Tym razem rabaty czekają jednak wyłącznie na klientów sklepów internetowych. Cyberponiedziałek pozwoli na dokonanie zakupu z każdego miejsca, które jest dogodne dla klienta. Warto wykorzystać go także do akcji remarketingowych i przypomnienia klientom o towarach przeglądanych kilka dni wcześniej. W 2018 roku Cyber Monday wypada 26.11, toteż udział w akcji dobrze zacząć komunikować już teraz.

Dzień Darmowej Dostawy 2018

Nieco inną formułę przyjmuje Dzień Darmowej Dostawy, którego ideą jest zapewnienie każdemu kupującemu bezpłatnej wysyłki towarów. Akcja cieszy się dużą popularnością i należy do jednej z bardziej docenianych przez klientów. Dlaczego? Liczne analizy wskazały, że klienci niejednokrotnie kierują się możliwością otrzymania towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów dostawy. Co ciekawe, często wybierają wariant nieco droższego produktu i darmowej dostawy, a nie płatnej dostawy i nieco tańszego produktu.
W 2018 roku Dzień Darmowej Dostawy jest 5 grudnia, jednak zgłoszenia sklepu do akcji przyjmowane są do 03.12.

Dlaczego warto brać udział w akcjach promocyjnych?

Udział w akcjach promocyjnych takich jak: Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy niesie za sobą szereg korzyści. Kluczową z nich jest fakt, że sklepy, które nie zapewnią klientom promocji w tym czasie, pozostaną w tyle. Nie możesz pozwolić, by osoby zdecydowane na zakup musiały odejść z kwitkiem i skorzystać z konkurencyjnej oferty. Co więcej, biorąc udział w rozpoznawalnych akcjach, korzystasz z ich renomy. W rezultacie klienci mogą obdarzyć Cię większym zaufaniem, jakie zostało zbudowane przez lata. Pojawienie się na licznych stronach umieszczających informacje o tym, gdzie szukać promocji podczas jesiennych wyprzedaży nie pozostanie obojętne dla budowania świadomości marki oraz zwiększania jej widoczności w Internecie.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...

Leave a comment

Back to Top